FAQ

Čo je Magenta Cloud a na čo slúži?
Služba Magenta Cloud je vlastným a aj rodinným virtuálnym priestorom na uloženie všetkých dôležitých dokumentov, fotografií či videí, ktoré budete mať dostupné vždy, keď ich potrebujete. V jednoduchom prostredí webovej stránky si po úspešnej registrácii môžete nahrať a prezerať Vaše súbory. Tieto súbory môžete následne zdieľať pomocou URL odkazu tiež s Vašimi známymi mimo rodiny.
Ako získam Magenta Cloud?
Každý zákazník služby Magenta 1 získava službu Magenta Cloud zdarma. Stačí, ak pri objednávke služby Magenta 1 nahlásite svoju emailovú adresu. V prípade, že ste emailovú adresu pri objednávke nezadali, zavolajte na bezplatnú linku Telekomu 0800 123 456 alebo navštívte ktorékoľvek Telekom Centrum, náhlaste agentovi/predajcovi svoju emailovú adresu a požiadajte o bezplatnú službu Magenta Cloud. Na vašu emailovú adresu Vám do 5 pracovných dní zašleme uvítací e-mail s postupom registrácie.
Môžem získať Magenta Cloud aj keď nie som zákazník Magenta 1?
Služba Magenta Cloud je určená len pre zákazníkov Magenta 1.
Môžem k Magenta Cloud získať viac ako 5 registračných kódov?
Nie, ku každej službe Magenta 1, má zákazník nárok iba na 5 registračných kódov.
Aká je veľkosť Magenta Cloud?
Základná veľkosť Magenta Cloud je 5 GB.
Ako vytvorím nový priečinok?
Kliknite na tlačidlo „Nový priečinok“ a zadajte jeho názov. Potom kliknite na zelené tlačidlo „Vytvoriť“.
Ako nahrám súbor?
Súbor nahráte tak, že vo svojom Magenta Cloud kliknete na tlačidlo „Nahrať súbory“. Následne sa Vám otvorí okno, v ktorom si zvolíte Váš súbor. Ak chcete pridať ďalší súbor, stačí opäť kliknúť na tlačidlo „Nahrať súbory“.
Ako zdieľať súbor?
Súbor zdieľate tak, že si myšou označíte daný súbor alebo súbory a kliknete na tlačidlo „Zdieľať“. Následne vyberte, či ho chcete zdieľať so všetkými alebo len s vybranými členmi Vášho Magenta Cloud. Zdieľať súbor mimo Vašej Magenta Cloud skupiny môžete dvoma spôsobmi:
  • pomocou URL odkazu, ktorý si skopírujete a pošlete priamo príjemcovi,
  • pomocou možnosti poslať na email, kde zadáte emailovú adresu príjemcu. Príjemca mimo skupiny môže dané súbory vidieť a stiahnuť si ich, nemôže ich však upravovať, ani mazať.
Ako zistím, či bol môj súbor zdieľaný?
V prípade úspešného zdieľania súboru, sa v pravom dolnom rohu zobrazí oznamovacie okno o zdieľaní súboru.
Ako zruším zdieľanie?
Všetky vaše zdieľania nájdete po kliknutí na „Zdieľané položky“, tu ich môžete jednoducho zmazať a odkazy smerujúce na súbory sa deaktivujú.
Nahrávanie súboru trvá veľmi dlho.
Problémom môže byť vaše pomalé internetové pripojenie alebo aj samotná veľkosť súboru. Čím je súbor väčší, tým dlhšie trvá jeho nahrávanie.
Neviem otvoriť súbor (obrázok, video), predtým mi to fungovalo.
Každý súbor má v názve okrem samotného názvu aj koncovku (formát súboru) napr. Obrazok.png. Keď chcete premenovať tento súbor, koncovku nevymazávajte. Ak ju vymažete, môže sa stať, že súbor nebude možné otvoriť. Ak ste koncovku omylom vymazali, súbor môžete opäť otvoriť ak dopíšete k názvu aj pôvodnú koncovku.
Stále mi píše, že e-mailová adresa nie je v platnom formáte.
Pravdepodobne ste v e-mailovej adrese zadali nepovolené znaky (ako napr. diakritiku) alebo medzery. Skúste, prosím, skontrolovať formát zadaných e-mailových adries. Adresy musia byť v tvare nieco@nieco.koncovka, ako napríklad info@telekom.sk.
Kde budú moje dáta spracované a uložené?
Dáta spracovávané prostredníctvom služby Magenta jedna budú uložené v priestoroch dátoveho centra Amazon v Írsku. V rámci služieb Magenta jedna garantujeme dostupnosť služby, integritu spracúvaných údajov a dôvernosť spracúvaných informácií nasledovne:
  • sprostredkovateľ pri spracovaní osobných údajov: Zoznam s.r.o.
  • miesto uchovania údajov: Írsko
  • typ spracovaných údajov: v kompetencii zákazníka
  • šifrovanie dátového úložiska: nie
  • šifrovanie spojenia: áno
  • zálohovanie: áno
  • logovanie operácií (zobrazenie používateľovi): áno
  • vymazanie dát po skončení služby: áno
O službe | FAQ | Kontakt